you'd better find somebody else and get a hold of yourself.

 
Jag, mamma och pappa åkte iväg på två lägenhets-visningar igår också. En av dem var väldigt intressant och sen så får vi väl se vad som händer. Efteråt så provade vi ett nytt ställe som låg vägg i vägg med Dragon Palace - standard stället för asiatisk mat. Jappi heter stället vi provade idag och damn, här kommer jag verkligen gå igen! Jag beställde sushi och vego dumplings vilket var sjukt gott. Mysigt upplägg och god mat slutade i världens matkoma. På riktigt, trodde jag skulle behöva bli rullad tillbaka till bilen?? Blev en lugn kväll med Suits (jag kollar med mamma och pappa så har en halv säsong kvar) och ben&jerry's. Idag ska jag till stallet och klura lite på en video jag ska göra. Är ni sugna på några halloween vloggar???? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0