find some people who makes you feel drunk when you’re sober

 
Hej allihopa!! Jo tack, jag lever. Ni som följer mig överallt annat vet att vi firade Elin i lördags och hade en on top of the world kväll - sedan vaknade man klockan sju på söndagen och är magsjuk. Nice. Nej alltså fy fan, låg från klockan sju till ett och spydde ca 1-2 gånger i halvtimmen. Inväntade ju bara döden typ. Så har varit helt off track sedan söndag, bara legat i sängen fram till nu. Har fortfarande lite ont i kroppen och halsen är fortfarande svullen och gör ont när man pratar eller andas tunga andetag men känner mig piggare. Igår kunde jag knappt gå för att magen gjorde så ont när man stod upp rakt. Nej, tillbaka till lördag så hamnade vi först hemma hos Elin för förande, presenter och tårta! Skrattade och shottade och sedan drog vi in på Birger och dansade tills klockan var så sent att bussen inte gick längre! Oups. Så jag hängde med Thea hem för att sova där, skickade iväg ett meddelande till mamma att jag skulle sova där och hon var vaken / vaknade och skrev att hon kunde hämta mig. Så hon hämtade mig (vilken hjälte) och tur var väl det eftersom att dagen efter inte var lika så mysig. Heh. Så nu är jag väl tillbaka igen och nu vet ni vart jag hållit hus. Tillbaka till verkligheten och dags att lämna sängen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0