deep in the lion’s den, the secret’s out

 

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?

– Vill alltid ha typ en påse-sallad i kylen men de lever inte så länge haha, sen halloumi, parmesan, en vattenflaska och en burk med pesto kanske?? 

 

Fyra saker du inte kan vara utan?

– Mina serier, min kamera / min mobil med kamera hehe, min säng och mina vänner

 

Tre saker du inte kan äta?

– Alltså pyttipanna, varma grönsaker (typ paprika, tomat osv) eller bönor/linser typ? Alltså försöööker verkligen att gilla bönor osv, typ bönnburgare and shit men alltså det går inte. Har gett dessa sååå många chanser men blir alltid besviken haha! :(

 

Två saker som gör dig glad?

– När man vaknar tidigt på natten/morgonen och ser att man har flera timmar kvar tills larmet ringer (haha) och när man har roliga planer med vännerna att se fram emot, ni vet när man är riktigt taggad på en fest eller roadtrip typ?? Blir så hyper i hela kroppen!! 

 

En sak du gör flera gånger i veckan?

– Sover? Äter? Jobbar? Ser för många serier haha?? Nej gud jag vet inte. Öppnar en flaska vin med vänner haha?? Well I wish iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0