i keep on running fast, far away from your needs

 
Är såååå trött och rätt (läs väldigt) otaggad på att jobba idag. Önskar att det typ var söndag, man var ledig och det var dåligt väder så att man kunde ligga och kolla på serier hela dagen i sängen. Är så sjukt trött, vet inte vad som har hänt?? Sov typ hela förra veckan och ändå så var jag trött. Aja, lite vad som hänt i mitt liv är väl att jag jobbat och slöat runt typ? Varit på bio som sagt men annars är det väldigt lugnt. I söndags var jag och Amigo på promenad och lite longering på stubbåkern och igår stod jag klockan nio efter jobbet och gjorde potatisgratäng haha? Kändes som en bättre idé när jag satt på jobbet och undrade vad jag skulle äta. Måste förresten berätta hur jävla klantig jag är, var ju ute och gick med Amigo i söndags. Medan vi går hem så brukar han bli lite dryg och bara vilja hem så jag gjorde massor av följa-john övningar som vi också gjort på stubbåkern. När vi går vid grusvägen innan vi vänder upp mot stallet tycker jag att han svarar dåligt så ska göra en jätteöverdriven stanna-rörelse - och halkar i gruset!!! Alltså jag ba halkar fram med benet och ba vurpar baklänges och landar på röven / ryggen!! Amigo ba hoppade åt sidan och stod och kollade på mig som om jag vore en idiot och jag typ kollade tillbaka och tänkte "ah du har ju inte fel". HUR LYCKAS MAN??? Har typ sträckt baksida lår och har jätteont när jag går i trappor osv. Sån jäkla klant ju!! Never forget när jag vurpa i stallgången och pajja foten liksom, har ju fortfarande ont i den! Längtar tills vintern när varje promenad utanför dörren innebär att man kanske halkar på en isfläck. Är typ min värsta rädsla på vintern, kan drömma mardrömmar om det. Ni vet sånna när man faller fast man halkar och ramlar?? Haha alltså. Känns ju bra att Amigo är världens klant också, så att man inte är den som är den i duon liksom.  Nä är väl det som händer i mitt liv typ, och så blippar jag ica-kort haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0