round here we're never sent to bed early and nobody makes us wait

 
Igår blev jag och Poyo hembjudna till mormor och morfar på middag, vilket visade sig vara värsta buffén av skaldjur och vin! Vi käkade tills vi var proppmätta, drack vin, snackade skit och senare på kvällen önskade mormor en omgång ring of fire med varsin grogg haha! Himla mysig kväll som alltid med dessa knäppskallar! Däremot hade min dator hängt sig så in i väggen när jag kom hem så jag sket i det och gick och la mig istället, därav ingen uppdatering förrens nu efter jobbet. Hade ju en vlog jag skulle bjuda på! Den kommer däremot upp här ikväll och är lite små klipp ifrån våra Spanien resa där vi blev erbjudna kokain i baren haha? Så sjukt ju!! Ikväll blir det bio och ta det lugnt, förkylningen är bättre idag men hade feber hela natten igen. Blandas mellan att man svettas och fryser samt att inget ställe var bekvämt att sova på. När alarmet ringde var dock precis allt så perfekt skönt för att somna om - såklart!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ser så mysigt ut o gott med skaldjur =)

2016-09-03 @ 18:09:20
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0