stop wanting me for favors

 
Bjuder på dessa bilder ifrån igår, en bio bild och en pre-bio snap. Vi tog vara på söndagen och drog in på bio sådär på söndagskvällen. Det blev Bridget Jones's baby och alltså - så rolig film!! Jag har inte direkt sett de tidigare filmerna mer än att typ bläddra förbi dem på TV vad jag vet så vet inte riktigt vad jag förväntat mig. Har sett trailern på facebook hundra gånger och den är ju himla bra. Kanske skulle bli en rolig drama-romantik eller nått men DAMN vad rolig den var! Skrattade så mycket åt det komiska och stela händelseförloppet i filmen. Gillar ni romantiska komedier så kommer ni verkligen gilla denna kan jag tänka mig, helt klart en värd söndagskväll! Finns ju få saker som jag uppskattar så mycket som en bio-kväll, som ni kanske har märkt hehe! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0