but that was back when we could talk about anything

 
Gårdagen var en seg dag. Shit vad trött jag var från morgon till kväll. Kanske dags att börja knapra pollen tabletter?? Sov så förjävla dåligt natten från tisdag till onsdag och dessutom känner jag mig seg i huvudet. Dock så kliar inte ögonen sönder än. Men jag hängde i stallet (det blåste storm, trodde jag skulle dö. fick lock för öronen i en timme??) och jobbade. Min buss som alltid är tio minuter sen var nästan i tid och jag han i tid till bussen från stan när den rullade in 5 minuter sen. YEY!! Fun fact: strecka jag nu för tiden kan springa utan att totaldö är streckan från klostergatan till stadshuset. Dvs mellan mina bussan för får springa varje jäkla gång. Aja sen lagade jag lite soppa, slog på fel platta och smälte min jävla stekspade, fick vädra för var jävla kemikalerök från plasten i hela lägenheten och sedan åt jag soppa sent som fan iallafall haha. Livet. Idag slutarr jag tidigt och ska iväg till stockholm på spelning - nice! En jobbdag till innan ledig helg sen, hörde jag eller hallelujah?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0