fredags bio är min nya grej

 
Halloj! Mitt internet håller på och krånglar som fan, därav inga inlägg. Hade några utkast men hade aldrig internet eller tid för att slänga upp dem för jag har haft fullt upp sedan i torsdags haha. Både fredag och lördag var jobb precis hela dagen och sedan direkta planer efter. Fredagen bjöd på bio och en massa godis (bc no time for food haha). Jag, Thea & Fredrik bestämde oss för att ta tag i våra liv och se på Logan - för jag skulle fan se den på bio! Har ju hört så mycket bra om den och damn alltså, den var bra. Tror dock all bra kritik fått en lite överhypad men tyckte att den var väligt bra och R-ratingen var ju klockren. Lite överdriven ibland kanske men still worth it. Enda som var lite sad (spoilers ev!!) var väl att det liksom inte blev något slut, hade velat att han typ lämnad av barnen eller nått. Vet inte. När Laura la korset som ett x tho, tears. (slut spoilers!!) Sedan igår blev det drink-kväll som ni redan sett. Blev lite spel, drinkar och en massa skitsnack. Att Simon kom ut och gav Ronja beröm för den fina fejk-boken på toan kan ju beskriva kvällen. Dvs nej, Ronja har ingen fake-bok på toan, det var ett Daniel Wellington klock-fodral. Sedan kommer vi till idag som har varit en väldigt lugn söndag. Har tagit sovmorgon, städat och varit iväg på häst och valp fotografering hos Emma. Så lite nya bilder kommer rulla upp snart. Men nu har jag ätit tacos och ska chilla i sängen med glass och serier jag inte hunnit se denna vecka. Ett lugnt slut på veckan, är så sjukt trött. Skulle behöva tre dagars sömn, fem redbull och en timmes massage. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0