it looks a lot like heartache, the kind that mine can take.

 
Halloj på er. Idag är det den ultimata lediga söndagen. Får typ se om jag ens lämnar huset haha. Skulle dock behöva köpa ost och skulle vilja köpa en ljusslinga till mitt rum som man kan koppla in via sladd. Alla mina andra går ju på batterier och DOM ÄTER BATTERIER!! Shit, alltså. Sen vill jag dels ha en större också, som går runt hela fönstret i sovrummet. Nej men annars då? Var i stallet igår och red, kommer nog ett eget inlägg senare om det men det gick riktigt bra faktiskt!! Sedan har jag hängt hemma hos Ronja och sett på film. Tappat popcorn på hennes matta haha, Thea klippte spontant av sig halva håret på Ronjas toa, vi sa att hon skulle spara håret och limma fast på Antis ögonbryn om han däckade på valborg. Lugn kväll men lyckades bli sen ändå. Idag ska jag vårfixa med balkongen och städa hemma. Känns som jag städar jämt??? Är ju mest köket då för att jag alltid smäller parmesan överallt (är på riktigt mitt största problem haha) men måste fixa någin lösning för halsband, klocka och ringar och sådant som jag använder ofta. De ligger ju liksom jämt framme på skrivbordet. Behöver nån skål eller nått. Aja senare problem. Är fan inte ens ett problem jag är bara lat haha. Hoppas ni alla har en mysig söndag, unna er godis eller nått och drick massor av vatten. MvH sober mom Josäfin, inte att förknippas med drunk aunt Josäfin. Lyssna inte på ett skit hon säger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0