don't buy me a drink, I make my money. don't touch my weave, don't call me "honey"

 
Åh har ni sett senaste game of thrones?? GALET SHIT POMMES VAD PULSEN VAR HÖG SISTA TIO!! Ska ej spoila något men DAMN!!! Haha. Nej men är i en sådan serie-svacka just nu. Eller ah, en binge-svacka eftersom att jag håller på att kolla ikapp säsongerna av Degrassi som var innan Next Class. Så jag pallar typ inte kolla på något förutom det just nu, vill bara fortsätta. Enda jag är i fas med är Game Of Thrones, The Fosters & Shadowhunters. Ligger något avsnitt efter på Orphan Black och sedan såg jag nyss första avsnittet av sista Teen Wolf säsongen, ska se nästa nu när jag lägger mig (ja detta är tidsinställt ska ej lägga mig och sova klockan åtta haha). Är inte så hyped på denna säsong med DAMN ALLTSÅ SLUTET PÅ 6x11 VAR AMAZING OMG HAHA! Enda som fått mig att se denna säsong är att massor av karaktärer kommer tillbaka; Derek, Jackson & Ethan (Isaac är den enda som saknas nu typ??). Sedan börjar ju The Defenders den 18 och jag är såå taggad! Sedan vill jag ju också se The Bold Type (länk HÄR) men har inte pallat komma igång för vill typ inte bryta min binge-strike. Men den dalar nog snart och då ska jag komma igång mer! Bäst för det för snart drar hösten igång med alla serie-starter. Typ som American Horror Story 5 september & How To Get Away With Murder 28 september. Vad är eran favorit just nu och vilka ser ni fram emot i höst??
 
Måndag: Teen Wolf
Tisdag: Shadowhunters
Onsdag: The Fosters, The Bold Type
Torsdag: 
Fredag: 
Lördag:
Söndag: Orphan Black

Kommentarer
Postat av: elin

Kul att se vad du har för dig i veckan<3

2017-08-08 @ 14:53:52
URL: http://nouw.com/johnssons

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0