everything was so simple then, living life like our last weekend

 
  • Vad händer här då? Inte så mycket, är och släpper ut hästarna på mornarna och jobbar. Är galet trött också, somnade tidigt igår när jag kom hem från jobbet och stallet och sov non stop i över nio timmar. Fun fact: jag vänder mig inte i sömnen utan måste vakna för att göra det - gissa om man är helt röjd idag?? Hovslagaren var här imorse också så nu har Amigo inte världens ankfötter längre. Så skönt. Ponnyn har för övrigt varit på världens mys-humör hela veckan! Så himla gosig, hade till och med tänkt rida på banan igår men min ryck fuckar så himla mycket så blev att jag longerade istället. 
  • Har också fått en gammal tant att nästan skratta ihjäl sig i kassan. Aftonblandet eller Expressen hade "Man dog under operation, skulle förlänga sin penis" som rubrik på förstasidan. Tanten lägger fram den i kassan och säger "men vad är det här för framsida!" varpå jag svarar "ja det där lät inge kul". Tanten skrattar lite lätt och lägger till "ja det där lät ju inge vidare" och jag svarar "nej, men tur att du och jag inte har sådanna problem!" varpå tanten började asgarva i säkert två minuter innan hon kunde betala haha! Bjuder på dagens skratt då och då. 
  • Just nu sitter jag vid datorn och ska fixa en möhippe-video till Poyo, har precis käkat en svingod spenatpasta med vegofärs-sås och ska strax iväg och möta upp Thea då vi ska shoppa lite till helgen när vi ska till stugan. Är såå taggad på att komma ut och bo i skogen med kompisarna, ska bli så kul. Men innan det ska vi även klämma in en bio besök (äntligen spiderman haha!!) och sushi med Emme också. Och det är väl det som rullar på här, hoppas ni har roliga planer på gång! Man måste passa på när sommaren väl är här ju. Skriv till några vänner och sätt er mer fika i en park, trust me!

Kommentarer
Postat av: Tuva Björnwall

Men vilka härliga bilder!!

2017-08-03 @ 15:20:02
URL: http://nouw.com/tuvabjornwall

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0