he was telling me "no, you're not that strong"

 
Aldrig uppskattat studenterna så mycket som igår när man gick själv genom en gränd till saluparkeringen efter en skräckis haha! Är ju inte så lättskrämd men ändå, lite creepy sådär. Var iallafall glad när jag kom hem och upptäckte att spöket inte röjt med alla dörrar, hade på riktigt dött då om alla dörrar stått stängda igen! Knackar på hos Emme & Caspian och ba "ah jag bor här nu". Nej men vi såg ju premiären av Annabell 2: Creation! Om ni sett första Annabelle så vet jag inte om ni håller med men enligt mig var den en liten besvikelse, creepy men efter "spandex-mannen-i-trappan" (för att inte spoila) så tyckte varken jag eller vännerna som är betydligt mer lättskrämda att den var särskilt läskig. Trodde att denna ändå skulle vara lite fristående men de vävde ihop allt jäkla bra! Plus att de var bästa kopplingen till första filmen i slutet, så sjuuukt bra!! Första filmen blev typ bättre efter denna. Men vi alla tyckte att filmen faktiskt var väldigt bra! Den var creepy och gick rakt på sak! Spårade inte så förjäkligt och var flera gånger man hoppade åt helvete! Plus massor av creepy barn och en docka som är överallt hela fucking tiden!? Vi sa att Annabell är den bästa att bjuda på fest - hon dyker alltid upp haha. 

Kommentarer
Postat av: Alice

Inte sett någon av dem, är alldeles för lättskrämd, haha!

2017-08-10 @ 13:27:29
URL: http://lallizzlife.blogg.se
Postat av: Jeanette

Jag älskar verkligen alla studenter i den här staden :) Man är aldrig själv på gatorna när man är ute sent, sen kanske jag är partisk då jag är en av dom haha
Den där filmen vill jag så gärna se :)

Svar: Hahaha så sant! Rekommenderar filmen :D
Josäfin

2017-08-10 @ 14:31:25
URL: http://nouw.com/jeanettek

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0