I know, life is scary but just put those colors on girl

- gjorde iordning en liten "gå-bort-korg" med en hink ifrån trendsisters, tips tips! har en själv som jag ska ha som vinkylare -
 
Godmorgon! Mitten av veckan och jag är så redo för en ledig dag imorgon. Sovmorgon - here we go! Men gårdagen var inte all bad, trots att mina ögon var röda av trötthet och inte ens en powerking kunde kicka igång mig. Drog en vända till stallet direkt efter jobbet och sedan plockade jag upp sushi och thaimat för att hänga hemma hos Jossan! Snackade skit med henne och hennes pojkvän, käkade thaimat, en skål glass och kikade in deras place (som för övrigt var såå mysigt!). Så det var en bättre kväll, minus att hela mitt kvarter var helt fullparkerat när jag kom hem haha. Förstår ej hur folk här kan vara så dåliga på att parkera. Men nya tag idag, blir jobb non stop tills ikväll då jag har insläpp i stallet. Sedan, då jäklar blir det sovmorgon haha!! 

Kommentarer
Postat av: Julia

Alltid nice med sushi och thaimat!

Svar: sååå gott ju!
Josäfin

2017-08-31 @ 20:32:15
URL: http://juliahw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0