maybe my head's fucked up, but I'm falling right back in love with being alive

 
Halloj på er! Bloggen fick en vilodag. På grund av baksmälla. Igen. Haha nej okej, det var ju faktiskt ett tag sedan nu, men damn vad jag hatar att vara bakis? Tacka gud att jag är det så sällan alltså. Men tja, vi hade kräftskiva i lördags hemma hos mig! Ronja fixade dock allt med maten då jag jobbade till 18 men det blev väl lyckat och bra! Dessutom var my girl Agnes hemma över helgen!! Så kul, även om jag ser helt miserabel ut på bilden med oss haha! Nej men vi festade väl på, körde lite beerpong och sedan så drack drunk aunt Josäfin lite för mycket vin och skumpa vilket ledde till baksmällan från hell dagen efter. Brukar vara slut och ha ont i huvudet men igår så mådde jag otroligt illa! Var vrålhungrig men fick inte i mig något utan typ mackor utan pålägg, tragiskt! Kids, don't drink haha. Men mådde bättre på kvällen så käkade pizza och såg klart sista säsongen av Degrassi. Idag är det nya tag, har tagit tag i att städa och ska förbi stallet innan jobbet. 

Kommentarer
Postat av: Ellen Gräntz

Men hur härligt?
sv: Åh visst är tavlan fin, köpte den nyss!

2017-08-28 @ 20:34:48
URL: http://ellengrantz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Å vad kul med kräftskiva!!

2017-08-28 @ 21:38:59
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: My

Sååå kul juuu!! Förutom den där lilla detaljen dagen efter men det kan man bortse ifrån hehehe

Svar: hahaha ja, huh! tur man snabbt glömmer haha
Josäfin

2017-08-29 @ 15:04:49
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0