this is all we got and then it's gone, you call us the crazy ones

 
Igår blev det bio och sushi med dessa två!! Mys torsdag sådär. Jag hade dock en allergisk reaktion (på sushin? vädret? livet? vem vet) men det stoppade inte oss - VET NI HUR LÄNGE VI FÖRSÖKT FÅ IHOP EN BIO DEJT TILL SPIDERMAN?? Men besvika blev vi inte! Eller ah, Thea var triggerd för att han skrapade sönder en audi men annars så hehe. Gillade sååå mycket att den verkligen försökte ha en lättare stämning (passar till krarktären) samt BIG UP till att skurken inte var någon halvful ond snubbe som skulle förstöra världen "bara för att". Så trött på sådant och städer som ba rasar, denna skurk är en av mina favoriter. Personlig agenda och backstory - yes! Marvel saves the day again haha! Tom är min favorit Spiderman hittills, även om jag gillade Andrew Garfield så passar Tom bättre till rollen. Plus att Sony fuckade upp andra amazing spiderman filmen. Jag var nöjd hur som; den var rolig, spännande och allmänt bra helt enkelt! Vad tycker ni andra som sett filmen?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0