you got your own opinions but baby, I don't even need to hear 'em

 
Dagens Mood: Vill dö. Har typ inte sovit något sedan i lördags då ryggen krånglat så jäkla mycket. Är alltså galet trött, har en låsning mellan skulderbladen, min ländrygg värker och det strålar ner i benen och gör så ont överallt bara. Har dock en tid imorgon hos kiropraktorn (eller ah idag när detta kommer upp). Hoppas att det ska släppa men lär vara död imorgon efter så kommer nog bara ligga i sängen och halvsova med min vetekudde. 
 
Dagens Bästa: Inget. Att gå och lägga sig haha. Min säng. Har typ sovit i kassan hela dagen, mått skit, varit hungrig men inte sugen på typ något och dessutom så brände jag mina middags-mackor. Whääää. Hahah detta var inte min dag, och det var inte ens tisdag!! 
 
Dagens Look: Lite sådär extra glam på en tråkig onsdag som spenderas till 90% på jobbet. Den matchas också med en översvullen mage som inte pallar mina värktabletter för ryggen. Jag ser ut att vara gravid för att den svullnat så mycket?? Snälla kan ryggen sluta fucka så att magen slipper mina voltaren, alla blir så mycket gladare om jag både kan röra mig och inte ser preggo ut. 
 
Dagens Positiva: Att det snart är helg. Okej jag ska fortsätta vara negativ för att jag jobbar stängning fredag och sedan hela lördagen (varför är jag så snäll jag skulle vara ledig) men sedan ska vi äta kräftor och my girl Agnes är i Uppsala över helgen!! 
 
Dagens Planer: För att planera för imorgon då - jobba, gå till kiropraktorn, åka hem, äta tomatsoppa med pasta, sova, sova mer och typ försöka att inte dö. Se massor av Degrassi med min vetekudde. Okej jag ska sluta tjata nu och avsluta inlägget. Be en liten bön att ryggen inte är mer fucked än vanligt. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så himla fin du är :*

Svar: TACK :D
Josäfin

2017-08-24 @ 12:36:01
URL: http://goforfit.se/
Postat av: Michelle

Usch tråkigt med ryggen och sömnlösheten..

Svar: Ja, värdelöst D:
Josäfin

2017-08-24 @ 13:42:20
URL: http://michellekuru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0