but I'll be cleaning up bottles with you on New Year's Day

 
Halloj på er, mår i skrivande stund rätt skit så bjuder på några bilder där jag var betydligt gladare. Har jobbat hela dagen med sjukaste värken i ryggen, alltså döda mig vilken skitdag! Den är helt svullen i höger ländrygg efter lasern igår och gör ont vid beröring, rörelse, av att sitta och av att allmänt leva. Det plus att vi var en personal kort, det var kaos och jag kunde inte baila. Så härdade hela dagen bara för att vilja åka till Willys och handla plocksallad & vego-julskinka. Stannade på det stora vid stenhagen - de har inget av det jag vill ha. Åker till mitt i salabacke, hittar inte den julskinkan jag vill ha OCH SALLADSBAREN ÄR STÄNGD!! GRÅTER!! Var way för trött för att laga något och hade alldeles för ont så köpte en fryspizza och drog hem. Har käkat, tyckt lite synd om migsjälv, badat en timme och ska lägga mig med min vetekudde och hoppas på en bättre dag imorgon. Jobbar till 14 och sedan är det bara mys inplanerat så ska nog kunna knäcka denna dag iallafall. Hoppas ni har en bättre fredag än mig, vi ses och hörs - nya tag imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0