caught up inside; both happy and lonely

 
Halloj! Bjuder två två spännande bilder på dagens frukost och gårdagens middag. Blev en hamburgare från hälsanskök med max-dressing (omg bästa), massor av ost och avocado och till det lite jalapeño cheeses. Luktade för övrigt bränt i hela lägenheten för att jag "friterade dem" i stekpannan och har ingen ordentlig köksfläkt. "Jo det har du visst" NEJ PAPPA jag kan vrida upp ett hål men den drar fan inte upp något!! Haha. Årets julklapp kanske, eller en airfryer. Och dagens frukost blev en stor kopp te, en smoothie på kokosmjölk, spenat, hallon, ingefära och en halv avocado plus två knäckemackor som inte fick vara med på bild haha! Spenderade morgonen med att se på brooklyn 99 och att chilla. Gick upp lite tidigare för att verkligen kunna ta det lugnt nu på morgonen. Har spelat in en vlog också, hinner förhoppningsvis redigera den ikväll! Tror den kan blivit riktigt bra. Gårdagen blev att käka, tvätta, bada och sen slog jag på massor av Will & Grace avsnitt medan jag slog in alla mina julklappar!! Ska lägga till något på morfars julklapp innan jag slår in den sen är jag helt klar! Så skönt, och har ju till och med pengar kvar haha! Ska ut i den halvsmältande snön strax för att dra till stallet. Får se vad vi gör idag, var ute på en längre promenad i måndags och har lite mysiga bilder att slänga upp men min mobil vill inte koppla till datorn?? Tror verkligen att den måste uppdateras nu haha, har skjutit på det så länge. Men får väl göra det så får vi se om vi får in dem ordentligt sen, får göra som med de ovan annars men vill ju helst ha bästa möjliga kvalité haha. Men nu ska jag rulla iväg, vi hörs och ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0