everyone swimming in a champagne sea and there are no rules when you show up here

 
Hejsan på er, sådär på tisdagskvällen. Gårdagen blev det utgång som sagt, så ni kan ju gissa att jag är trött idag haha! Vi hängde hos Andreas och spelade cards agains humanity, jag vann tyvärr inte även om jag gjorde ifrån mig en bra runda. Fuskar Eddie vann. Haha. Nej men sedan drog vi in till terassen, det blev en drink för mig innan jag slutade dricka (skulle ju upp och öppna på jobbat idag) men eftersom att jag är jag så blev jag kvar ett bra tag till såklart. Tvingade mig dock att ta tio över två bussen hem, köpte med chilli cheese och pommes hem som jag käkade framför ett avsnitt av Lucifer (också för att jag är jag, hur svårt ska det vara att bara lägga sig!). Så svor ju över migsjälv imorse kan man ju säga, men sällskapet var ju toppen så dem kan man ju offra lite sömn för! Jobbade på till klockan tre och svar sedan så sugen på sushi! Sushin var dock stängd fast det skulle vara öppet (rip) så blev hemmagjord pizza med champinjoner, vego salami och massor av mozzarella. Inte fel det heller juförsig förutom att man blev helt övermätt. Kvällens planer är väldigt lugna, vi hade bio planer men de flyttades till senare i veckan. Call Me By Your Name, är så taggad på den filmen! Finns mycket bra på bio som kommer nu; The Greatest Showman, Starwars, Pitch Perfect - bra bio-vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0