heart is beating violent, living like a riot

 
Bjuder på några spännande bilder ifrån min helg och vecka. Vi börjar med fredagens mys hemma hos mig med massor av snacks. Vi kollade på youtube, snackade skit och åt tills vi mådde illa typ. Bra fredag ändå när man skulle jobba 10 timmar dagen efter. Och på tal om de där tio timmarna jobb så var jag också i stallet och släppte ut hästarna innan jag åkte till jobbet. Ni ser ju att Amigo var lika pigg som jag var haha!  Därefter ser vi en gran och min lilla badbomb från gårdagen. Blev en väldigt lugn lördag, var hemma själv chillade. Tvingade migsjälv att ta ett bad för hade febersvettats hela dagen på jobbet så luktade minst sagt inte gott haha! Livade upp det med en badbomb dock så blev mysigt ändå. Nej men var totalt död efter jobbet, har ju varit småsjuk hela veckan och sovit dåligt. Hämtade ut ett paket på ica brantingstorg och passade på att plocka med mig en plocksallad hem. Riktigt spännande lördagsmiddag må jag säga. Sedan har vi en söt bild på Amigo bredvid ifrån vår lilla tur i måndags. Och det var väl det. I skrivande stund klockan halv elva en lördagskväll sitter jag här och käkar pepparkaksdeg med en kopp te, redo för att sova. Har inga planer imorgon utöver en tur till stallet på eftermiddagen, sovmorgon det blir alltså haha! Ska dricka massor av ingefärashots och hoppas att jag blir piggare tills nästa vecka. Hoppas ni alla hade en mer spännande lördagskväll, eller åtminstonde får käka lite pepparkaksdeg haha!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Förstår att du är trött och fin skumbomb :-D Kramis

2017-12-10 @ 14:30:31
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Kattis

Härliga bilder och hoppas du kryat på dig idag!:)

2017-12-10 @ 15:44:48
URL: http://stellaefoto.blogg.se/
Postat av: Emelie%252520Linnea

Älskar såna här collage :D

2017-12-11 @ 08:03:18
URL: http://emelielinneak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0