I walk through this world, just tryna be nice. they say I'll get hurt, if I'm not like ice

 
Måndag igen och en ny vecka med 6 dagars jobb ligger framför mig, yey!! Okej, nej men man kan ju inte ha kul hela tiden, ska dock ha jul-mys hemma hos mig efter jobbet på söndag så det ser jag fram emot. Bjuder på några bilder från igår, så spännande!! Matchar bra med min långa jobbdag på lördagen, dvs gjorde typ motsatsen. Sov till halv tolv, myste lite i stallet (hahah vad tycker ni om Amigos nya stil?? han har blivit så svettig på halsen så nu har han fått en ny frisyr) och sedan åkte jag på jakt efter vego-julskinka. Vet att det finns de man kan göra själv men jag vill ha typ färdig så blev en pärssons. Den smakade dock som deras vanliga vego-skivor men med lite griljering. Aja får väl göra en själv ändå haha! Blev också lite vego-salami (tipsar om denna även fast de är fucking eldorados hahaha! det var willys egna först men blev sen eldorado, hade nog aldrig prova annars haha) och lite godis. Så min kväll avslutades med att lyssna lite poddar, redigera lite och sedan hamnade jag i sängen med mitt godis och massor av Will and Grace avsnitt. Är fortfarande lite förkyld, var inte så pigg igår för hade ju som sagt feber i lördags och måste spänt mig omedvetet hela dagen på jobbet för hade ont i ryggen, axlarna och nacken. Älskar min värmekudde mer än annat just nu alltså haha! Så det plus en extremt snorig näsa blev anledningen till min slöa-söndag. Men vafan, vad ska man annars ha söndagar till?? 

Kommentarer
Postat av: snyggafilippa.blogg.se

Ha en bra måndag fina du! Alltid så fina bilder :D

Svar: TACK!! :D
Josäfin

2017-12-11 @ 10:50:37
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/
Postat av: Film&serier bloggen

Den där vego salamin måste jag testa någon gång !

Svar: tips tips!! :D
Josäfin

2017-12-11 @ 13:02:19
URL: http://filmandserier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0