please don't ever become a stranger whose laugh I could recognize anywhere

 
Halloj på er, bjuder på lite bilder ifrån vår julafton! Så himla mysig dag trots att jag var väldigt trött och fortfarande hade lite ont i ryggen. Blev stallmys och pyntande av Amigos box följt av jul-lunch hos mormor! Så mycket mat och såå gott - som alltid! Kalle och snacks hemma hos oss (kanske något grogg eller två) och sedan var det dags att öppna alla paketen. Alltså det var så stört mycket paket, sinnes! Var ju både familjens, från mormor & morfar och kusinerna som var hos oss på kvällen så huset var fullt. Fick så sjukt mycket fina paket av alla, så tacksam! Slänger upp en bild på lite av det ovan, fick bland annat en actionkamera, smink, flera olika skålar osv, fick ett drink-kit av Sara & Thea, massor av te, badsaker från lush och det mest otippade - en airfryer!! Omg vad jag ska fritera mozzarellasticks. Så fina saker från en så fin familj! Efteråt blev det mat igen och efteråt - enligt tradition - ring of fire och drinkar. Antonio och Ronja samt Sandra rullade in för drinkar och efterrätt också, mys! Idag har vi mött upp mina fastrar, spela julklapps-spel (jag knep en mugg från indiska yey!!) och käkade lunch. Nu ska jag strax iväg till Andreas för att föra innan utgång, är ju ändå juldagen. Trots att jag öppnar imorgon, heh vad onice. Men bara att kötta haha. Hoppas ni alla haft en lika fin jul som mig och ätit massor med julgodis (bästa med julen haha) - nu sak jag hoppa i några kläder och blåsa håret, vi ses!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vilken mysig jul du har haft och härliga bilder! :-D Kramis

2017-12-26 @ 17:35:11
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0