show me your list and then cross some shit off

 
Gårdagen bjöd på skaldjurs-julbord på Friiberghs Herrgård tillsammans med familjen och några ifrån pappas jobb. Ja ni kan ju gissa hur gott det var, o m g. Var så himla mysigt och såå gott. Fick bilen hem eftersom att jag skulle till kiropraktorn idag så körde hem föräldrarna eftråt också. Hade tid idag klockan halv tolv så tog en ordentlig sovmorgon innan jag åkte iväg. Satt fast båda sidorna i ländryggen, mellan skulderbladen och dessutom uppe i nacken. Så är helt mörbultad i hela kroppen nu. Fick laser på musklerna i ländryggen också, de är ju fortfarande fucked. Men skönt att jag fick tid innan jul iallafall, skulle ta det jättelugnt idag och lugnt imorgon men sen ska det bara vara att köra på som vanligt med träningen och livet. Så det var ju skönt. Men just nu så sitter jag här med vetekudden på ryggen och funderar på att lägga mig och sova typ haha. Har tagit ett varmt bad i typ en timme med en badbomb och lite rocky roads och det är typ det. Blir nog en seg dag imorgon också då jag jobbar hela dagen och lär vara seg i ryggen och huvudet men sedan är det bara en halv jobbdag kvar innan jag är ledig och ska fira jul för hela slanten! Lär vara hemma över julen och har ju ingen bärbar dator så får se hur det blir med uppdateringen, men antar att ni andra ska fira också istället för att hänga här så det löser sig nog. Men nu ska jag värma om vetekudden och lägga mig i sängen, kolla på Lucifer och äta skumtomar. 

Kommentarer
Postat av: Amanda CL

ser jätte gott ut!!!!

2017-12-21 @ 19:41:34
URL: http://amandacarlberg.se/
Postat av: Linnea Kinis

vad mysigt!

2017-12-21 @ 20:33:39
URL: http://linneakinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0