wishlist julen 2017

paramore-vinylparamore-pin • gopro/actionkamera • micro-kort • bäddset • våffeljärn • förvaringskorg • smoothiebok  smoothie&juice 
 
Tänkte slänga upp min vanliga wish-list såhär i soon-to-be-jul tider. Behöver egentligen inget men finns ju alltid något man kan komma på, plus att jag själv ääälskar att läsa andras önskelistor. Plus att man får massor av tips så kanske kan inspirera någon. Har varit sugen på en mindre gopro/action kamera länge och har ingen speciell jag vet är bra då jag inte har någon erfarenhet. Den behöver inte vara dyr men däremot vattentålig, ha inbyggd mikrofon och spela in i minst 720p. Sedan har jag hittat några fler saker jag velat ha; ett våffeljärn (vilket som går bra såklart, behöver inte vara det i länken hehe), bäddset, förvaringskorgen eller LP skivan, vill även ha den ifrån Panic!at the discos senaste (länk). Sen är jag väldigt inne i att göra smoothies och vill börja göra lite juicer också så någon bok med recept (gärna med både juice och smoothie) vore ju kanske något! Behöver inte heller det vara ngn  av dem jag länkat. Andra saker är små magneter till min rosa magnet-tavla, med betoning på rätt små! Gärna med någon rolig form och inte i för starka färger, har ju svart och rosa i rummet osv. Badbomber och annat från lush går också alltid hem. BADDKUM!! Älskar badskum haha. Annars det vanliga; kläder, snygga nagellack, någon palett med ögonskuggor, ett grovrivjärn (haha) och annat konstigt, roligt och nördigt - ni vet ju hur jag är haha. Vad önskar ni er / ska ge bort i jul?? ♥
 
EDIT: DRINKGLAS 

Kommentarer
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Åh, massa fint ju!! :)

2017-12-01 @ 22:20:23
URL: http://goforfit.se/
Postat av: Tina

Sv: ja de var såå mysigt faktiskt! :)

Åh vad fina grejer du önskar dig! Förvaringskorgen var ju fin och praktiskt! Bäddsett är alltid välkommet! Hoppas du får en fortsatt fin helg fina du<3

2017-12-02 @ 05:49:13
URL: http://nouw.com/tinafalkestad
Postat av: Tina

Sv: ja de var såå mysigt faktiskt! :)

Åh vad fina grejer du önskar dig! Förvaringskorgen var ju fin och praktiskt! Bäddsett är alltid välkommet! Hoppas du får en fortsatt fin helg fina du<3

2017-12-02 @ 05:49:14
URL: http://nouw.com/tinafalkestad

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0