"you don't need to save me but would you run away with me?"

 
Elin: "Måste vi vara med på bild?"
Jag: "Ja vi får ju inga bio-lappar jag kan ta kort på längre"
Elin: "Du kan få ta bild på vår e-biljett om du vill?"
 
Blev bio igår med Elin & Ronja! Vi såg Call Me By Your Name och den var himla fin. Lite udda, lite pinsam och väldigt fin. Speciella vinklar och väldigt egen filmad, väldigt estetiskt snygg film. Jättebra skådespelar insatser och en väldigt fin film over all. Så det blev en mysig kväll helt enkelt. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att ta sovmorgon och nyårs-handla & fika med Thea & Ronja. Nu är maten shoppad, dekorationer och plastmuggar inhandlade så vi är redo för morgondagens äventyr. Har skumpan till tolvslaget, vinet till maten, cider och drinkar till tiden emellan och lite shots ska vi nog kunna leta fram haha. Är faktiskt riktigt taggad på nyår så ser riktigt fram emot imorgon. Känner på mig att vi kommer ha en jäkla rolig kväll. För denna kväll blir det dock sallad, Lucifer och ett lågt varmt bad. Ska vila ryggen lite efter vår shoppingrunda så att jag är fit for fight imorgon. Har ni några roliga/mysiga nyårsplaner iår??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0