you will never understand, even when you hold my hand; I just feel alone

- kompenserar ryggvärk med att göra våfflor till frukost -
 
Hej! Har inte suttit så mycket vid datorn för att ryggen fuckar totalt så gick typ och la mig i sängen direkt när jag kom hem igår. Började kolla på Lucifer och käkade fryspizza med min vetekudde, så vild var jag igår haha. Har fortfarande ont idag men inget att jämför med igår. Igår kändes det som om ryggen var av! Fyfan kunde inte sitta still för allt gjorde ont, som att någon konstant tyckte på en nerv som pulserade ut i musklerna. Trodde döden var kommen, idag känns det bara mer som värk samt hugger lite när jag böjer eller sträcker mig. Blir att boka tid direkt på måndag. Men idag ska jag ut och fota Jossan och Morgan då de ska på bal - också därför jag ska jobba imorgon för såklart man hjälper a sister out så hon slipper jobba dagen efter soldatbal - och sedan ska jag käka middag med några vänner och ta några glas vin. Så vi ses och hörs, förhoppningsvis så är ryggen bättre snart!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men alltså usch med ryggen!! Så skönt att det är bättre, men ändå! Krya på ryggen <3

2017-12-16 @ 18:21:17
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0