and you love the way I take your breath away

 
Dagarna rullar på och just nu sitter jag här med blicken ut genom fönstret ut i snöstormen. Jahapp, nu är man ju sugen på att dra ut till stallet haha. Fy fan ser knappt ut genom fönstret?? Är dessutom löjligt trött igår även fast jag skrapat ihop nio timmars sömn?? Har ätit varma mackor med vegosalami och kollat på förra veckans modernfamily. Bilderna ovan är på gårdagens tacos - så sjuuukt gott!! Fyllda med willys pulledvego, spenat, avocado, tomat, gräddfil och riven mozzarella ost. Måste säga att gårdagen var en sjukt bra dag ändå? Undra om jag någonsin sagt detta om en tisdag förut haha. Var pigg och på bra humör hela dagen?? Sovit typ fem timmar, stressig morgon och ont i ryggen- men ändå? Inte ens tre irriterande samtal med idioterna på postensupport (förlåt om ni jobbar där men alla fem senaste samtal har varit totalt katastrof). Mitt humör överlevde till och med det sista samtalet där killen i luren sa "gumman gå postutbildningen istället" när han var för inkompetent för att svara på mina frågor. Sa tack och la på men hade då bara tio minuter kvar att jobba så humöret kunde hämta sig haha. Andra saker var väl att jag lunchade hos mormor! Köpte också hem lite tulpaner, en till mig och en till mormor. Åt som sagt tacos, tvättade (blev tvungen, alla sköna trosor var i tvätten haha) och sedan somnade jag till shafowhunters. Bra dag helt enkelt. Får se hur denna blir, ska bege mig ut i snöstormen nu. Ska bara smörja in ryggen med zon och dra i mig en voltaren and I'm ready to go! Ryggjäveln krånglar fortfarande, tror att musklerna spökar för känner mig inte lika stel eller har så att det strålar ut i benen eller upp i nacken som jag hade innan men det värker fortfarande när jag gör saker. Eller sitter i vår tillfälliga och sjukt obekväma kassa-stol. Har stretchat massor på kvällarna men sover antagligen helt sjukt för brukar ofta ha ont på morgonen igen?? Pls send help haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0