and you'll just drop dead and stay away from me

• lite bilder ifrån fredagens bravader •
 
Haha kan vi snacka om min och elins rosa snap?? Vi tyckte att det var konstigt att ingen vi kände var där så vi skickade snaps till massor och ba "var är du". Konstigt att ingen vi kände var där, det var fredag och bara 18 åringar haha! Och varför är vi aldrig där då?? Jo för att jävla bartendern kallade mig och Elin damer i baren!! HUR GAMMAL KÄNNER MAN SIG INTE DÅ HAHA! Nejdå skämt åsido men fan vad det ska knuffas på dansgolvet?? Precis som alla jäkla konserter utan 18 eller 20 års gräns, bara massor av tryck på att man bara ramlar in i alla?? Blev så lack en gång för jag är inte rädd för att trycka tillbaka på alla dryga killar men min 180 centimeter långa kropp haha. Men så kommer nån liten jävel och ba knackar mig på axeln och ber MIG sluta trycka??? "Tro mig, jag vill inte trycka" och fanskapet svarar "MEN DET ÄR PRECIS DET DU GÖR". Varpå jag lutar mig fram och typ säger ord för ord TROR DU JAAAAAAG (!!!) VILL TRYCKA??? Liksom är ju din jäkla kompis som knuffar oss hela tiden, konstigt att man trycker tillbaka? Jaja, killen sa iallafall att det var bäst att jag lugnade ner mig och jag sa fuck you och Elin ville slåss hahaha! Spännande kväll, sedan avslutades den som sagt med oboy hos Thea till klockan fem. Gårdagen spenderades med mello och skitsnack och idag ska jag till stallet och äta på pinchos. Vi ses och hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0