cause I know that you hate when we're side by side but going two separate ways

 
God kväll på er?? Har redigerat vlog och glömde helt att klicka upp en inlägg här. Idag har jag och mamma varit och lunchat / fikat (körde en kombination, why not haha! best of both worlds) och shoppat lite inredning! Fick ju två tavlor och två ljuslyktor i födelsedags present och även fast tavlorna var fina var det inte riktigt min stil. Sen så hade jag bara plats för en av ljuslyktorna (bc so pretty?? I will show u later) så då tog hon med dom och vi drog iväg för att leta något annat kul. Vi spårade dock ifrån att köpa tavlor och något till hyllan bredvid ljustaken till att köpa allt?? Vi köpte ett grönt marmorfat med salt och en liten vas med plastblomma på - det vill säga det ni ser på bild nummer två. Sedan köpte vi också en liten spegel och två vägg-ljustakar som bladslingor (omg går inte att beskriva, ska fixa bilder någon dag haha! vill ta när det är ljust så att ni kan se ordentligt) till väggen bakom soffan så att det inte är så tomt längre! Sedan blev det också tre tavlor som jag ska skriva ut bilder till senare samt lite grejer till mitt fat i hallen för att det är så jäkla tomt haha! Så det var nog det, nu ska jag på bio med my girls. The Bye Bye Man står på listan, får se om Annas jobbarkompisar kommer in och skrämmer oss igen haha! Sist så smög de in i mörkret och skrämde skiten ur Elin som påstod att det var läskigare än hela Lights Out filmen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0