I wrote this song so you would know why I look up to everyone.

 
Hahahah alltså tog ca 30 bilder på Amigo i solen på våran promenad och han blundar på alla?? Tar vara på varenda soltimme, noll fucks given att vi är på promenad. Nej men godmorgon?? Länge sedan jag faktiskt skrev ett inlägg på morgonen haha, brukar skriva dem innan jag somnar och tidsinställer bc antingen åker jag till jobbet direkt när jag vaknar eller så sover jag forever. Men solen lyser, jag vaknade en kvart innan alarmet, är rätt så trött men har precis ätit svingoda varma mackor. YEY. Gårdagen var bara jobb och stall-turer. Först till Emma för att fota hennes ponnysar, sedan till Amigo och sedan blev det en tur för att kvällsfodra efter jobbet. Andra saker i mitt liv som händer är att det är mindre än en månad kvar till YMAS och sedan har jag VÄRLDENS typ "träningsvärk" i låren?? VET INTE ENS VAD JAG HAR GJORT?? Tror min kropp håller på att dö på riktigt. Antingen är det för att jag pulsat i lite snö igår men tror fan på riktigt att det är för att jag sovit med en kudde mellan mina knän två nätter nu - don't fucking ask hahaha läste att det var ett life-hack för att lätta på värk i ländryggen. Fråga mig inte hur.  I övrigt tror jag hacket funkar, är skönare att sova så för ryggen men får jätteont efter ett tag. Får juförsig det vad jag än gör som ska göra det bättre typ att gå, stretcha eller liknande. Tror fortfarande att mina muskler är typ inflamerade eller nått skit, orkar inte?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0