I'll make a bet that says we don't leave this place as friends.

 
Två bilder ifrån gårdagen; skrev ut lite bilder på morgonkvisten och kvällens film-mys med Thea och massor av överblivet fika. Vi såg beware the slenderman, HBOs nya dokumentär om två tjejer som högg ner sin kompis med 19 knivhugg för att "slenderman hade sagt åt dem att göra det". Så sjuk händelse överlag, att två 12 åringar planerat ett mord för slender? Dokumentären är filmad över 18 månader och inehåller diagnoser, intervjuer med tjejerna och deras familjer samt historier om slenderman. Vill ni se den kan ni kolla in den HÄÄR. Annars är det måndag och jag tog sovmorgon. Sov ju så dåligt i söndags så behövdes verkligen, sov som en sten innan  alarmet ringde. Har sedan inte gjort mycket hela förmiddagen, har bara en tur till stallet och jobbet planerat idag. Även om det är skönt i stunden att inte göra någonting så känns det som att man slösat en halv dag haha. "Är ju jättelångt tills nästa dag jag är lite ledig!!" - typ. Inte för att jag hade något att göra, men ändå. Äh, detta är söndagen jag borde haft igår fast jag då gjorde tusen saker istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0