RIVERDALE

 
Har sett två nya serier under de senaste två veckorna, båda kommer upp här med i tur och ordning börjar vi med CWs nya serie RIVERDALE som hade sin start nu 2017. Jag hade sett trailer innan (bc netflix thu) och tyckte väl att den såg helt okej ut. Men netflix visade snabbt att man inte ska tvivla på dem och denna serie är faktiskt väldigt bra än så länge?? Den är baseriad på serien archie som handlar om ett gäng barn/ungdomar som löser mysterier. Riverdales karaktärer är baserade på de från Archie men har en mörkare och mer vuxnare touch. Plotten börjar som en klassisk high-school serie med twisten av mordet på Jason Blossom. Samtidigt som vi följer mordutredningen följer vi också vanligt och icke-vanligt highschool drama och plotten innehåller många mysterier och mörka familjehemligheter. Jag personligen gillar twisten av lite typisk highschool drama tillsammans med mord, mysterier och (det jag minst förväntade mig??) Bettys sjuka familj?? Serien går varje fredag, har starka kvinnliga karaktärer, intressant plot och en hyffsat diverse cast. Ni kan streama serien HÄR.

Kommentarer
Postat av: Bella

Bra tips!

2017-02-18 @ 12:40:26
URL: http://nouw.com/bellss
Postat av: Josefine Pehrson

SV; Vilken tur att jag aldrig såg trialern, isf hade jag kanske inte börjat titta :O men ahh, väldigt bra faktiskt!

2017-02-18 @ 13:45:40
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Fanny

AH perfekt att jag behöver ny serie :D

Svar: Tips tips!! :D
Josäfin

2017-02-18 @ 15:04:38
URL: http://devote.se/fannymagnusson

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0