these words will convince you to never love me again.

 
Idag har jag tagit sovmorgon, shoppat med Anna, städat, provat min nya ögonskugge-palett som jag köpte och nu ska jag iväg och äta pizza innan mello. Life is good denna lördag. Har även inhandlat nya jeans - äntligen!! Solglasögon, lite mer smink, trosor, nagellack på rea och korgen ovan fick också följa med. Har velat ha en korg i badrummet att lägga lite badbomber och grejer i eftersom att jag inte har några lådor eller skåp typ. Men tillbaka till att jag köpt en ögonskugge-palett?? MIN FÖRSTA haha! Därför jag fick tvinga med Anna som vägledning, shit vad jag är vilsen i den avdelningen. Men vi hittade på en fin från sleek och den lär användas flitigt. Älskar de bruna och brons-aktiga färgerna, tycker att de matchar håret fint. Kanske finare om håret var lite fräschare dock, hej hej utväxt! Men det var min update om dagen, nu väntar ett besök på american takeaway följt av mellokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0