you play the lady, I'll play the gent; we will call it time well spent.

 
Halloj Cupcakes, denna helg var ju slut på tre röda?? Känns som jag gjort massor och inget på samma gång. I fredags var jag hemma och sov typ? Förberedde bilder till ramarna jag och mamma köpte och käkade sallad. Lördagen började i stallet, släppte ut hästarna och rullade vidare till jobbet. Kvällens planer var en middags-dejt med Thea (planen var att vi skulle baka men Thea blev så sen från jobbet så hon skickade mig receptet och en grundlig instruktion så bakade jag igår istället) och sedan var det mello hemma hos Lotta som fyller år idag! Mello, häng och iväg ut på birgers dansgolv. Vi hade svinkul och dansade osv men däremot krockar en jävla brud in i mig så att jag snubblar. När jag reser mig upp så fuckar mitt balans-sinne (vilket händer, brukar komma tillbaka efter några sekunder) (om inte är man fucked haha) och när jag försöker stå still så går en jävla strobe igång så fick inget fokus. Alltså det var inget farligt men känner mig inge bra efter, ni vet känslan när man är åksjuk och går ut ur bilen eller av en båt eller nått?? Typ så kände jag mig, samt att jag blir mer desorienterad än vanligt. Går typ in i allt och kan inte parera när folk knuffar på en osv. Så det sög ju, var ju inte perfekt att vara på ett dansställe då. Men men, shit happens. Hänge kvar ett tag till och sedan försökte jag hinna med en tidigare buss men missade såklart den. Dock så hade jag andra vänner på shotluckan precis vid hållplatsen jag försökt hinna med bussen så jag slog ihjäl lite tid tills nästa buss gick med dem. Kunde ju ha gått hem men mådde inte super plus att Ronja hade sönder mina strumpbyxor haha. Så det var kallt okej!! 
 
Söndagen började tidigt, kunde inte sova så drog upp i tid. Drog och bytte min kaktus som ruttnat till en ny och gick in på gränby för att skriva ut bilderna jag förbrett. Sedan bakade jag två cheesecakes innan släkt och vänner rullade in för födelsedags fika! Blev väldigt lyckat måst jag säga, slog ihop visning av kaklet och firande av min födelsedag. Massor av fika, kaffe och skitsnack. Fick också sååå mycket fina presenter!! Rosa, guld och ananaser var ju ett tydligt tema hehe. TAAACK till er alla, u rock!! Nej så söndagen var inte så seg som jag planerat. Igår var min plan att sova till två när alla skulle komma hit haha. Nej men nu (igår) blir det slenderman dokumentären och överblivet fika med Thea! Har hållit mig vaken så mycket längre än jag vill bara för detta så bäst att den är bra nu heh. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0