and I am your future, I am your past; never forget that we were built to last

 
Åh trodde aldrig att gårdagen skulle ta slut. Var dödstrött från morgon till kväll. Riktigt seg dag som sedan avslutades med dumplings framför Buffy. Mitt maraton har nu tagit sig in i säsong sju, är så jäääävla illa. Annars så har jag provat tvättmaskinen, som efter ca 15 minuter fick spel och typ hoppade runt i badrummet. Är numera livrädd för den hahahah. Men tvättat blev det, i ah, omgångar. Avslutade dagen tidigt med veckans shadowhunters avsnitt. Idag blir det stallet och jobbet igen innan man ramlar hem strax efter nio och är dödstrött igen. Skönt att lyckas få några ordentliga timmar inatt iallafall eftersom att jag la mig tidigt. (STRYYK DET haha, skrev inlägget innan jag la mig och trodde jag skulle vakna utvilad men har haft feberfrossa halva natten. RIP.) Varit så trött och seg hela veckan så häller i mig C-vitamin och järn brusisar. Är nästan påväg att köpa hem ingefära-shots haha! Har ni några bra tips på saker som gör er pigga / mer pepp på livet såhär i mörka vinter-tider?? PLS share!! Dock inte kaffe / energidryck. Försöker dra ner. Kanske därför en är död, även fast jag kanske dricker max två i veckan?? Jaja, får ge ingefärashots en chans helt enkelt heh.

Kommentarer
Postat av: Josefine Pehrson

Fyfan va äkcligt det där nertill ser ut. Är det verkligen ätbart?! ser ut som.... ahh jag vet inte men något inomkroppsligt hahah

Svar: MEN VAAA ??? DUMPLINGS SOM ÄR SÅ GOTT??? hahah
Josäfin

2017-01-13 @ 18:45:41
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0