I got a theory and all I need is one drink.

massor av vin, serie-spel, vegetarisk kokbok, doftljus, mobilskal med kaktusar, "fuck boys" pin, den ultimata pizza-slicern, världens glittrigaste badbomb och ännu ett gynning vinglas!? Skulle säga att mina vänner känner mig väldigt väl haha! fick även en sådan där gurk-kaktus av gelehallon som pryder bänken i min hall och en cupcake (!!) bukett av Thea?? ♥♥♥ u guys r the bomb och är så glad att ni ville komma och fira med mig! 
 
Halloj! Försöker få min mobil att koppla till datorn men verkar få ge upp. Ahh så irriterande! Annars så har jag firat min födelsedag i förskott med dessa cupsakes igår och idag har jag sovit halva dagen, endast gått upp för att städa och koka pasta samt legat och kollat på gilmore girls. Mindre händelserik dag alltså haha! Men gårdagen var så himla rolig! Tog dock skit-lite bilder, standard varje år på min födelsedag haha? Men lyckades iallafall få ihop en årlig gruppbild på alla som kunde joina up! Vi startade med panacotta och champagne och sedan rullade fler in och kvällen bara på. Slutade med att sista krigarna satt och pratade abort och amerikansk politik haha! Sedan drog även jag, Thea, Elin, Martin och Simon drog till donken typ halv fyra på natten? Japp och det var mitt födelsedags firande det! Hade en amazing time, är ju som sagt svårt att inte ha det med dessa nötter i ens närhet. Tack alla för att ni ville komma! U guys rock! 

Kommentarer
Postat av: fanny

"fuck boys"-pinen<333 lovely

Svar: BÄSTA JU
Josäfin

2017-01-29 @ 17:54:23
URL: http://nouw.com/fannybergquist
Postat av: My

Men åååååh vad nice :D

2017-01-30 @ 20:39:41
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0