nice guys finish last, I take pride in that.

 
Hello my people, hur har 2017 varit sålänge?? Jag firade med mina favoriter såklart. Först fixade Ronja godaste middagen med trerätters och en svingod drink på en egengjord "hallon-glass" som vi la i glas och hällde champagne över. Blev så god, som en bubblig milkshake haha! Sedan rullade vi vidare hem till mig och inväntade resterande cupcakes. Blev musik, catching up och allmänt häng innan 12 slaget rullade in och vi gick ut för att poppa champagne, se fyverkerier och ta årets gruppbild haha! Så nyår var väldigt lyckat för mig måste jag säga. Har så sjukt bra vänner så är ju svårt att ha en bad time liksom. Igår chillade jag massor, städade det sista (tack baktidens josäfin som städade det mesta igår natt), åt pizza med thea och anna samt degade i Caspian & Emmes soffa med resterande. Hur sjukt att vi alla bor typ grannar?? Går över gatan och så är vi framme liksom haha. Avslutade dagen med att äta godis i sängen framför Buffy. Idag blir det tillbaka till rutinerna; ska jag till stallet och jobba klockan tre. 2017 - let's do this!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0