swedish ghost lovers

 
Har ni sett Swedish Ghost Lovers på youtube?? Om inte så tycker jag verkligen ni borde klicka er in HÄÄR. Det är killarna från Malvin Studios som skapat en spök-kanal. Jag följer inte deras andra kanal direkt men har klickat in på några videos och vet vilka dem är. Denna kanal dock - damn vad snygg!! För alla er som gillar spökvideos är detta fan ett måste. Den är blandad med creepy-pasta, besök av hemsökta platser och random spökvideos (exempelvis paranormalt kaos som jag personligen tycker är en av deras bästa videos tillsammans med sömnparalys). Det jag gillar bäst med deras videos är att de är inblandad humor som inte gör dem sådär super-seriösa och överdrivna. Dessutom är alla galet sköna, de har bra idéer och de är sjukt duktiga på redigering och animation (dvs se sömnparalys så förstår ni vad jag menar). Så spök-fantaster där ute - klicka i prenumerera på deras kanal. 

Kommentarer
Postat av: Boel

Åh grymt tips! Måste kolla in dem :D

2017-01-18 @ 19:47:00
URL: http://musicwithboel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0