when we're side by side but going two separate ways

 
NU JÄVLAR SITTER DEN DÄR PARAMORE POSTERN PÅ PLATS!!! Vet ni hur mycket jävla kaos det varit med den?? Har köpt tre olika ramar och ingen har passat så igår tog jag med skiten in till gränby för att hitta en passande. Tror ni jag hittade någon? NEJ??? Så fick ta en som dög i krig och klippa lite i kanterna. Dessutom var ramjävlen svindyr, hahaha alltså? Dyraste tavlan i hela kaklet håller en halvsliten paramore-poster från fryshusets konsert typ 2009! Nej men fan vad snyggt det blev. Höll på att ge upp ett tag men är glad att jag inte gjorde det. Men annars, hallå! Haha. Jag har haft en så seg och trött dag, sov så för jäkla dåligt inatt. Som ni kanske kan se på min nyvakna selfie i badrummet haha. Försökte ta en bild för att visa hur RÖDA (???) mina ögon var. Man ser att det blir lite mörkare i ögats innerkant men alltså skulle fan ha tagit en direkt när jag tänkte lampan i badrummet. Ögonen var så trötta att de var blodsprängda på riktigt! Såg helt sjuk ut. I övrigt har jag avflagnat gult nagellack, påsar under ögonen av chanel och typ världens starkaste knut i håret?? Är typ sugen på att låta den sitta där tills den släpper bara för att se hur länge den skulle hålla. Nämnde jag att jag var trött? Lär synas i detta inlägg haha. Nej men ska se shadowhunters och sova. Och hänga tvätten jag tvättade kom jag på nu, faaaan???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0