- wishlist -

 
LP-PATD - SKINDRINK - CARDS AGAINST HUMANITY - LONG SLEEV POCKET
 
Halloj!! Ja jag fyller ju år snart så här kommer ännu en wishlist hehe. Mest för att få mig att försöka komma på något roligt att önska sig när folk frågar. Tyckte jag hade massor av grejer och sen när jag skulle göra inlägget så ba ???. Har väl det mesta jag behöver liksom haha. Nej men badbomber är alltid uppskattat!! Gärna i roliga färger, älskar ju att bada. Önskar mig också en ansiktskräm från lush som heter skindrink, har hört massor av bra om den plus att lush alltid är bra! Jag vill också ha en LP-skiva. Har ju inget att spela den på egentligen men tycker att det är himla fint att ha som prydnad, som en tavla exempel. Exempelvis Panic at the Discos senaste album (länk) eller You Me At Six album Sinners Never Sleep men tror dock inte att den finns. Eventuellt annat band jag gillar är också välkommet! Till köket saknar jag en snygg ungsform (eller gratängform/pajform eller vad man nu säger). Har två stycken som funkar bra men skulle vilja ha en som är snygg att bara ställa fram på bordet (om jag någon gång skulle bjuda på middag haha). Gärna i rosa eller någon annan pastellig färg. Även dessert-skålar i samma tema önskar jag mig! Stavmixer var också något jag kom på. Även Cards Against Humanity; dsv ett sjukt party kortspel och en vegetarisk kokbok! Gärna en med många bra recept som inte bara är hur en gör sina egna bön-burgare haha. Plus om den är snygg också såklart hehe. Annars så är jag ju världens nörd och blir glad för ca allt roligt och fint! Ledord? Marvel, ananas/kaktus motiv, guld, marmor osv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0