you're the best kept secret, rolling off my tongue

Halloj, har fortfarande problem att koppla mobilen. Vet inte varför den håller på att krångla?? Sjukt störande iallafall. Men ny vecka, nya möjligheter!! Eller vad man nu säger. Jag fyller 22 år imorgon iallafall och det är bara sjukt det! Men idag har jag tagit ännu en liten sovmorgon, ätit leftover pizza och städat det sista ifrån helgens bravader. Gårdagen var nog segaste dagen på länge, helt sjukt seg faktiskt. Så tog tag i livet och mötte upp Elin & Thea för american takeaway och bio. Vi såg Split och DAMN vilken bra film?? James Mcavoy var ju outstandning och den var både spännande, underhållande och obehagligt. Jag hade tankar om att slutet skulle spåra (av vad jag har hört plus att trailern hintar om det haha) men tycker inte det var så farligt! Gillade att slutet var lite oväntat också, plus att jag är största suckern för  psykologiska thrillers. Lätt en film jag rekomenderar men som sagt så är slutet liiite spårat. Skriver mest så för att ni ska som jag, ha låga förväntningar för slutet och bli positivt överraskade haha! Nej men idag blir nog inte mer gjort, ska jobba och försöka sova i tid. Har vänt sönder hela dygnet? Ska ju upp innan sju imorgon så att sova tidigt ikväll vore ju att önska. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0