and if you wanna call me up or come over; come on we'll laugh till we cry like we did when we were kids

 
Okej, nu är det officiellt så att jag inte behöver vara bakis för att uppdatera sent dagen efter - jag är bara världens lataste person. För tro det eller ej, jag vaknade och mådde FETT BRA imorse?? Det tar jag som beviset att grogg och shots är the way to go för kroppen gillar inte vin och cider. Men iallafall, hej på er! Jag gör antingen ingenting eller allt på en gång, så har faktiskt inte haft tid att varken blogga eller redigera en vlog som skulle upp i fredags?? Men har jobbat (HAR SEMESTER NU THOOO!!!) och sedan har jag hjälp en vän packa ner sina saker inför flytt, ätit mat hemma hos Anna och sett Lego Batman (vem har gjort den och hur hög var hen) och igår efter mitt sista jobbpass före semestern blev det en tur på dressyrtävling då Jennie skulle rida. Plus att vi haft inflyttningsfest i Elins 20 kvadrat samt firat Anti i förväg (elin & ronja gjorde bästa tårtan) då han fyller år idag!! En sådan himla superbra kväll (med vissa komplikationer i slutet vi kunnat skippa) och bra start på mina tre jobb-fria veckor!! Svårt att ha något annat dock, dessa människor är ju för jävla bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0