why you wanna please the world and leave yourself to drop dead?

 
 

När går du upp? Beror helt på när jag börjar jobba. Är jag helt ledig går jag gärna upp mellan 9-10, om jag inte varit ute natten innan då haha! Känns som en bra tid då man tagit sovmorgon men inte sovit bort hela dagen. Kan lätt sova till efter tolv annars, stört ju! Fattar ej mamma som går upp och springer eller drar till stallet klockan 7 "bara för att jag redan var vaken" ??? Och typ skryter om att de sover till nio, liksom jag är inte levande om jag inte får sova till nio?

 

Vad är det första du gör varje morgon? Ligger och kollar på mobilen i typ en halvtimme?? Stört vad fort tiden går.

 

Hur lång tid spenderar du i badrummet varje morgon? Inte länge alls, typ 10 minuter max om det är tidigt och innan jobbet.

 

Är frukost viktig? Frukost är anledningen till att man går upp på morgonen!! Öppnar jag på jobbet äter jag dock frukost där och inte hemma.

 

Vad äter du till frukost? Mackor är väl standard, eller att jag går upp sent och käkar typ lunch. Bästa dagen efter maten: överblivna mackor från jobbet med massor av ost, vego-salami eller tonfisk och så ba in i ugnen! Eller eventuellt stekta ägg-mackor nere i spanien. Men ibland chockar jag med pannkakor - då är livet bra. Eller ännu bättre - om det vankas hotellfrulle!! Seriöst, bästa som finna. Och typ brunch. Champagne Brunch.

 

Är du morgontrött? Svar: JAAA. Alltså ställer jag inte larm så vaknar jag fan inte hahahah. Allt innan klockan nio är mitt i natten.

 

Vad har du för alarm? Något vanligt på iPhone + texten WORK HARD PARTY HARDER. Som en reminder liksom.

 

Hur ser en perfekt morgon ut? Vakna av sigsjälv och ha god frukost planerad och bara chilla i sängen till någon serie / vakna när något roligt är planerat på dagen. Typ som valborg när man vaknade och visste att man 1, skulle ha en sådan jäkla bra dag med alla vännerna och 2, att Ronja skulle fixa bästa champagne brunchen!! 

 

Vad är det bästa med morgonen? Att det är en ny dag?? Men bara om det är en rolig dag, är fan inget bra med att vakna klockan 6 och ska jobba i tio timmar.

 

Hur går du helt klädd på morgonen? Min over-size sovtröja och ett par trosor. Sorry alla grannar hahah


Kommentarer
Postat av: sarah

fina bilder

2017-07-17 @ 23:13:13
URL: http://klarahs.blogg.se
Postat av: Miss Baby Peaches

Kul lista! Jag lånar den! :D

Svar: gört! :D
Josäfin

2017-07-18 @ 14:25:24
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0