what a shame, what a shame we all remain such fragile broken things.

 
Orkade inte skriva något tidsinställt igår, hade en dålig stalldag. Fick även med mig hundarna hem så vi låg i sängen och käkade godis framför shadowhunters istället. Pallar inte riktigt ponnyn just nu, jag har för mycket ångest och han är inte särskilt snäll - dålig kombo för båda helt enkelt. Skulle rida men fick hoppa av och longera och nog för att han sprang på så var det ändå inte jättepiggt men ändå så fick han liksom "utbrott", alltså typ så illa att han nästan drog mig över hela ridbanan när de slog ut. Så min tanke att hoppa upp igen var ju helt bortblåst efter det så blev lite nere. Blir nog inte mycket ridning på ett tag, har blivit så mycket värre sedan jag ramlade av senast. Ska försöka få sällskap med upp men annars blir det nog mest arbete från marken. Så är det just nu, jag orkar helt enkelt inte. Tror det blir bättre för oss båda ett tag. Men idag är jag stall-ledig då mammas kompis Maggan rider så det blir bra. Dock så ska jag ju jobba hela dagen så det suger ju haha. Längtar redan till helgen, trött på att jobba nu. Sa i måndags att det inte var så farligt att vara tillbaka på jobbet, sedan igår blev jag påmind om alla pensionärer som inte blev uppfostrade som normala människor (blev skriken på av en gubbe som köpt fel grädde förra veckan och när jag sa att han köpt icas istället för klöver som det var extrapris på fick jag svaret "ja men det är ju helt jävla omöjligt att se någon skillnad!!!" man ba :) en förpackning är en röd tetra och den andra är en fucking lila med skruvlock???? IDIOT) så nu vill jag ha semester igen. Någon som vill sponsra mig med typ en miljon så att jag slipper jobba på ett tag haha? Inte? Nähä får väl åka dit idag igen, håll tummarna för bättre kunder och att tiden går fort!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jodå de finns några som jag gör för fullt, men fått ett gravid bälte som ja ska testa idag och se om de fungerar nå bra :D
Så söt!

2017-07-26 @ 10:08:22
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: Days by Johanna

Hoppas det blir en bättre dag på jobbet idag

2017-07-26 @ 14:10:49
URL: http://daysbyjohanna.se
Postat av: Frida G Svensson

hoppas du får bättre dagar snart! <3

2017-07-26 @ 14:52:13
URL: http://www.fridagsvensson.se
Postat av: Anonym

Hoppas de löser sig med ponnyn och att de hjälper med lite markarbete ett tag. Brukar hjälpa :)
Håller tummarna att de blir en bättre jobbdag för dig idag :) Kram på dig!

2017-07-26 @ 14:52:14
Postat av: Åsenslantliv

Hoppas de löser sig med ponnyn och att de hjälper med lite markarbete ett tag. Brukar hjälpa :)
Håller tummarna att de blir en bättre jobbdag för dig idag :) Kram på dig!

2017-07-26 @ 14:52:37
URL: http://nouw.com/asenslantliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0