if I just saved you, you could save me too.

sista bilden är en bonus på amigo som plötsligt tycker att han fått för lite uppmärksamhet när jag ska ta några bilder på vår publik haha!
 
Halloj hörrni! Har inte mått så bra så har inte pallat sitta vid datorn. Ryggen håller fortfarande på och spökar, har varit värre sedan vi var ute och dansade i torsdag med två heldagar på jobbet efteråt. Igår så kollade vi på mello hemma hos Emme och käkade chips och dipp och sen så jobbade jag 10 hemska timmar. Hade dessutom glömt varför jag ogillar att stänga lördagar, är totalt kaos sista timmen! Inget man gillar i vanliga fall men dessutom inte när man har ont i ryggen, nacken, höfterna, axlarna och har spännings huvudvärk haha. Jag har dessutom käkat starkare värktabletter så idag har jag varit lite borta. Vaknade vid tio och tog en tablett direkt efter, sen lämnade jag knappt sängen tills klockan var två. Ursh, kände mig helt låg och bara låg i sängen och halvsov. Ska inte tjata på hur jag har ont, är svintråkigt att läsa om haha, men har bara varit en skitdag. Kroppen håller typ på att lägga ner, hela ryggpartiet som sagt ovan gör ont samt huvudet, magont ("tål" typ inte ämnena i voltaren och brukar få ont i magen) och bara känner mig.. låg? Nej men har iallafall pallrat mig till stallet för en promenad med detta pucko haha! Skulle ta en mysig liten promenad, och den var mysig! I början iallafall. Hehe. Nej men grävskopan var ute och röjde så vi gick lite omvägar och lullade runt tills Amigo ville hem och drog raka vägen tillbaka?? Hade ju fast honom såklart men valde att följa med tillbaka då eftersom att jag hade så ont. Däremot var han inte glad på att krypplade jag inte kunde hänga med i hans tempo och det var stegringar upp till himlen två gånger! Shit var stor han blir då alltså! Dock var det inte aggressivt eller mot mig, mest för att han var frustrerad att jag stannade honom hela tiden. Så vi taktade hemåt och sen så gick jag in i hagen och longerade för att han skulle få ut all överskotts-energi. Fin var han då iallafall haha! Nej och nu sitter jag här. Ska strax lägga mig på spikmattan och kolla på någon serie, har tid hos en naprapat imorgon så hoppas på snabba resultat. Hoppas ni haft en trevlig helg iallafall, själv längtar jag till nästa som är en ledig helg - hallelujah! 

Kommentarer
Postat av: Anita

Såå fin <3

2017-03-06 @ 10:27:17
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0