I have no regrets; carpe diem 'til the bitter end.

 
senaste dagarna:
  • Har varit hon kiropraktorn idag, är totalt mördad men tror att botten till problemet kan vara löst nu. 
  • Har fått hem min vetekudde och nu undrar jag hur jag överlevt utan en hela mitt liv. Hallelujah alltså.
  • Grabbarna från högstadiet som köpte glass i snöstormen?? Frågade om det var bra glassväder, liksom inte ens sol??? Och en kille klappade sin vän på axeln och ba "du ser den här grabben, han är vår sol" hahah! Hatar när folk påpekar att jag måste tycke de är svindrygt när högstadie-ligan rullar in?? De är ju en blessing om man jämför med alla pensionärer som kommer in liksom. Högstadie-kidsen svarar iallafall när man säger trevlig helg haha. 
  • Vill också ge en shout out till alla som parkerar här samt du som plogar. Ni är fan sämst.
  • Haha närå men folk parkerar som krattor och plogmänniskan har dumpat snö på alla lediga parkeringar.
  • Blev fan inplogad med bilen och kom knappt ut för att  bilen jag har nu är så jävkla låg?? TIO MINUTER TOG DET
  • Also kom knappt in på någon parkering igår kväll för att det fortfarande är snödrivor överallt. Var inte glad.
  • Har också behövt sitta med en kudde för ryggen i kassan och Susanne skrattade och frågade vem som sov i kassan haha.
  • Har också gjort massor av matlådor med pastan ovan! Det är sojakorv, basilika tomatsås, massor av parmesan (i och ovanpå) samt pennepasta. 
  • Det var lite som hänt denna vecka. Nu ska jag se the magicians, dricka citron-vatten och sova med min vetekudde - godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0