I long for the simple days when things were less contrived.

 
Halloj sådär på söndags-kvällen haha! Detta skulle upp idag på dagen men min dator strejkade så jag sa fuck it och drog iväg för att plocka upp Elin. Det blev stalldag delux. Först så följde vi med Alex och skrattade åt hur hon har två fotografer och de båda sitter på precis samma stället med kameror som klickar snarlikt. Till vårt försvar så var ju det vanliga vår-ljuset inte på vår sida och bara ena kortsidan var bra. Efteråt blev det en sväng till Amigo och vi invigde ridbanan!! Dock så har vi ju massor av nya stockar på ena sidan, omg!! Så hemskt!! Ah om ni frågar Amigo alltså haha. Blev en liten bockning men annars gick det över förväntan. Har dessutom fått massor av fina bilder i sista solen! Så har nu så sjukt mycket bilder nu att lägga upp. Från igår när Alex fotade och dagens två fotograferingar. Så kul!! Men bilderna ovan är ifrån igår, inte våra stallrundor alltså haha. Vi hängde hos Emme & Caspian, drack vin, åt chips och såg crazy stupid love. Insåg att jag aldrig sett hela film?? Men nu har jag det. Och så har vi diskuterat Ryan Goslings abs (Cappe började tho!!). Kvällen slutade med att Caspian fick spel på grund av Drakes nya album och vi satt i hans rum och retades med honom ("jag kan inte dom här låtarna" "INTE JAG HELLER DE SLÄPPTES NYSS OMG 22 TRACKS BROR!!"). Och Emme röker e-cigg och säger att hon aldrig sett mer badass ut haha! Also sista bilden - jag och Caspian släpper shotsen i samarin för att det ska "gå jämt ut" och Thea & Emma ger oss dömmande blickar. Men nej, räknar man bort min allergi-attack måste jag säga att detta har varit en jäkla bra helg ändå. Hoppas ni är taggade på massor av bilder imorgon!! 

Kommentarer
Postat av: Tilda Barkselius

Åh så härliga bilder!

2017-03-19 @ 22:31:26
URL: http://nouw.com/tildabarkselius

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0