I woke up this morning with a grudge the size of a short story

Bjuder på några bilder från lördagens mello-häng i Emmes soffa. Jag har haft en superseg dag så har inga nya bilder att bjuda på. Har sovit som en sten men sen ändå vaknat rätt tidigt. Mitt fönster släpper in allt ljus när solen skiner, men ändå ett rätt okej sätt att vakna upp till. Har också städat lite och varit iväg på mitt naprapat besök. Det gick bra och min rygg känns lite bättre nu. Har fått ett strech schema då mina muskler var väldigt spända så hoppas att det ska börja släppa! Nu är det en veckas jobb som rullar på tills det äntligen är dags för en ledig helg. Samt mello-final!! TAGGA?? Också att tagga: sova massor och förhoppningsvis se massor av solen. Varför är det alltid fint väder när jag är hemma och har ont och molnigt och storm när jag är ledig, glad och pigg?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0