oh, everybody knows you're a risk worth taking.

 
Halloj på er! Fint väder, mindre ryggont idag och strax dags att dra till stallet. Försöker ragga med en fotograf eftersom att min planerade fotograf är för bakis efter gårdagens vinkväll hemma hos Caspian och Emme. Weak. Dock väldigt bra gårdag minus allt ryggont. Stängde på jobbet och drog dit direkt efteråt för några glas vin och plötsligt var klockan efter tre?? Så tog sovmorgon, käkade pastarester och nu håller jag på att tvätta högen med kläder på badrumsgolvet (fast jag egentligen måste tvätta mitt hår haha). Ikväll bjuds det på schlager-fest till mello finalen! Ska ni se?? Vem hejar ni på?? Och kom ihåg att följa mig på twitter för att ta del av mitt final-drinking game!! #melfest @ jossanamigo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0