so I'll wait on some other escape that leads me nowhere fast

 
Gårdagen via min mobil. Förresten kan vi bara dra hur vi kom in på krogen? För vakten ville först inte släppa in oss (för att det är 23!!! omfg som om vi inte är där varje lördag) (vilket vi också sa men då sa han att nej han var där varje lördag och han kände inte igen oss) (boo u whore) så vi snackade där med honom ett tag innan vi drog in. Vill ni höra våra sjuka övertalnings-knep? Jo denna gång berättar jag först att vi sett mello, vi är taggade vi vill ut och dansa och att han absolut inte ville förstöra våran kväll! Thea flikade in att vi lovade köpa massor av shots och när han kollar på oss med ett "snälla-håll-käften-jag-gör-vad-som-helst"-face så tillägger jag "WHO CAN SAY NO TO THESE FACES????", sätter handen under hakan och ler jättegulligt (det var väl min tanke men det var det nog inte). Tittar tillbaka på mina fem vänner bakom mig i kön och de gör alla precis samma pose. En stor suck senare och vi var inne. Och jag pepekade att det var otroligt att "se gullig ut" funkade även fast man var ful. HAH! Trust me, funkar säkert 1 av 10 gånger. 

Kommentarer
Postat av: Miss Baby Peaches

Haha, skön taktik för att komma in på krogen :D

Svar: haha eller hur?? Alla bra knep är bra knep haha
Josäfin

2017-03-13 @ 20:47:50
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0